Followers

heart beat!

"perbualan dua insan di bawah p0kok mangga kat depan umah aku sambil kunyah kuaci"

anonymous: haaaa~nape ngan heartbeat k0 wahai ili???nape kah?
ilizafira: oh oh oh..aku sangat nervous..
anonymous: nervous sebab pe lak neyh?gedik santai lah k0..
ilizafira: sebab..sebab..sebab..
anonymous: sebab pe?
ilizafira: sebab nanti aku nak jumpa zaf..nak dating..tapi aku nervous..huhuhuhu..

anonymous hanya mampu menggaru anak anak rambut kat pale nye..tanda kemusykilan..

ok..dial0g tu hanya lah rekaan semata-mata..takde kena-mengena ngan yg masih id0p mahupun udah meninggal dunia..hehe..


pasal nerv0us tu..memang BENAR..entah nape..acapkali nak jumpa zaf..mesti aku nervous..teramat..sampai aku takpat tid0 malam wa cakap sama lu..macam first date..walhal..every date aku nervous..pheww~bila aku nervous..mula lah aku wat various mimik muka..maybe dengan tatap muka aku yg kurang cantek neyh..baru aku rase c0nfident k0t..hehe..mahu teng0k???


-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-




taraaa~


kepada ibu ibu mengandung dan pesakit jantung..jangan tatap lama lama..tak baik utk kesihatan..lalalala~

No comments: