Followers

25 things

"Once you have been tagged,you are suppose to write a note, with 25 random thing, fact, habits or goal about you. At the end, choose 25 people to be tagged. You have to tag the person who tagged you. If I tag you, it's because I want to know more about you. Your cooperation is highly appreciated."


sejak terlahirnya blog ni..first time kena tag..w0o0oohoooo~tadi usha blog kak farah yasmin..ade satu p0st tu..title nye "25 things"..baca punye baca..tetibe..ade lak name aku..wah..name wa kena tag kale pink..hehehe..aish..org dah bagi pengh0rmatan kan..special tu..hikhik..erm..bagi aku satu minggu untuk pikir "25 things" yg ade pada ku..ahaks..


j0m j0m usha~



  1. masa baby..aku pegang botol susu guna kaki..hebat kan?
  2. beberapa minggu afta dilahirkan..kena tinggal dgn at0k n nenek..
  3. nama penuh,dalam surat beranak,ade dash(-)..nur ili-zafirah
  4. umur 21,baru ade lesen..
  5. suka berlagak berani..walhal penakut..hahaha
  6. suka tengok wanita canteek..saya bukan gay,saya okay
  7. tak penah jumpa zaf since start c0uple..afta 6months..baru jumpa
  8. kenal zaf kat friendster chenta alam maya
  9. penah pegi gig.."kami the c0ncert" 
  10. suka lelaki yg pandai main guitar yes..zaf the guitarist
  11. pandai bawak moto umur 12..rase bebas
  12. belajar kat 4 sekolah sk puteri pandan,sk puteri seremban,smka shams,sttj
  13. saya suka baby..macam baby khayra
  14. kuat merajuk tapi cepat ok
  15. berangan nak kawen pheww.gedik
  16. sedang blaja main gitar tapi tak pandaipandai lagi.huhu
  17. dah ade business..jual baju
  18. bila tension.suka tid0
  19. pandai hias cupcakes puji diri sendiri
  20. umur 25,nak kawen tak abesabes kawen
  21. teringin nak pakai high heel tak sedar ke nti k0 makin tinggi
  22. tahun lepas..penah accident..first tyme tu
  23. takut binatang even kucing
  24. aku dgn zaf pakai baju kale sama tyme mulamula wat ic merah
  25. penah dapat tawaran mrsm serting..tapi tak g rugi kan?
ok..sekarang..mahu list kan mangsamangsa tag ku..haaa~jagajaga..haha..antara yang bernasib baik..mari kita lihat siapa yg kena ;)

  1. zaf omar
  2. ainrahman
  3. atiqah saroni
  4. naiadhanni
buat..jangan tak buat..have funfun!

No comments: