Followers

new responsibility!

first paycheck was for berpoya-poya..second paycheck started to think for future,aite?now..after i got my May paycheck..money g0ne to saving account and paid my car..oh my..luckily,i just pay my car to my mom..we bought cash..NO hutang,bibeh..takyah nak peningpening pasal kete kena tarik..hehe..balance?should i mentioned them??damn!nevermind..tinggal ciput je..kalau k0rang begging sur0 ili belanja..ampun..memang tak dapek d0..*kedekut*h0ho..



i have my own mission actually..berkobar nak saving duit..sebab..sebab..nanti lah cite eh..*suspens*hehehe..takde pape pun..untuk masa depan..anything happen in future..we don't know,aite?kita ada saving..takla kabut sangat nanti..betul tak?kalau boleh..nauzubillah..ya Allah..jauhkan lah..amin~every months..i'll try to save RM*00..insyaallah..

*forms*

see..ada dua forms..me and my mom..settled..es0k nak queue kat p0st office..ili dah amek form ni bebanyak..senang..sampai post office..takyah terhegeh-hegeh nak isi..terus je amik number-->
tunggu-->counter-->finish! :)


p/s : sekarang zaf tengah perform for a national gathering of pharmacy students..if im not mistaken ;)

No comments: